Jednoduché řešení pro každé stěhování

Přestěhovat byt nebo dům bývá velmi náročné, protože to chce nejen dobrou organizaci, ale také schopnost vést lidi, správně rozplánovat čas a také vše pečlivě připravit, rozmontovat, zabalit. Pokud se pak stěhuje firma či kanceláře, je to o to horší. Velké množství nábytku, šanony s dokumentacemi a v neposlední řadě velký podíl kancelářské techniky, která musí být přesunuta s nejvyšší opatrností, aby se jí nic nestalo a vše i po stěhování fungovalo tak, jak má. Zvládnete to sami? Pokud máte obavy, že to nemůžete stihnout v požadovaném termínu, nemáte vhodná vozidla a nebo lidi, kteří by s prací pomohli, obraťte se na profesionály. Stěhování firem Praha je vám plně k dispozici a jsme schopni se o vše postarat tak, abyste neměli obavy, ani starosti navíc.

přestěhujeme vám firmu

Máme dostatek vlastního vybavení, a to od dodávek a nákladních vozů až po potřebné stěhovací popruhy, rudly a podobné pomůcky. Kromě toho se věnujeme této činnosti již řadu let a nasbírané zkušenosti převádíme do praxe tak, abychom každému klientovi pomohli v co nejkratším čase a v nejvyšší kvalitě odvedené práce. Kromě toho vám nabízíme své služby za skutečně výhodné ceny.

stěhujeme kanceláře

A jak vše probíhá, pokud se nás rozhodnete oslovit? Jelikož firmy či kanceláře bývají rozsáhlé, potřebujeme, aby prostory viděl náš člověk – zhodnotí, kolik je na výkon potřeba času, jaké bude vhodné vybavení, vozidla, probere s vámi vaše požadavky a představy, a podle toho stanovíme cenovou nabídku. Tato prohlídka je bezplatná. Pokud byste měli zájem, je možné si s námi dohodnout i doručení obalového materiálu, ať už na nábytek či dokumenty – krabice, fólie, popřípadě lepící pásky. A co když máte náročnější požadavky na termín? Nebojte se nás oslovit ani tak, protože my víme, jak moc je důležité, aby firma běžela a nebyly žádné zbytečné prostoje, ať už se zaměřujete na cokoliv. Jsme schopni vám nabídnout termíny i o víkendu, případně o státních svátcích.